Osela In Life

Friday, August 3, 2007

Η Συνάντηση

Αυτός...
Χθες είδα τον Γ. με την κοπέλα του. Συναντηθήκαμε τυχαία, συνήθως αποφεύγει να είμαστε όλοι μαζί. Εγώ ήμουν με την Ε. και βγαίναμε από το bar κι αυτοί έμπαιναν. Ο φίλος του μου μίλησε πρώτος, κτ χαζά για μια συναυλία. Γύρισα προς το μέρος του Γ και τους κοίταξα. Αυτόν κυρίως. "Τί γίνεται?" του είπα χαμογελαστή κι αυτός ταυτόχρονα είπε "τί κάνεις κούκλα", μ' ένα βλακοχαμόγελο μέχρι τ' αφτιά. Φυσικά καμία κίνηση να μας συστήσει. Σα να μην υπήρχε αυτή.
Αυτή...
Αυτή στεκόταν λίγο πιο πίσω, δεν θα την σχολιάσω, για να μην φανώ κατίνα. Είχε μια παγωμένη έκφραση στα μάτια της. Νομίζω πρώτη φορά μ' έβλεπε ή καταλάβαινε την οικειότητα με τον Γ.
...Και τα μυστήρια...
Γιατί μου μίλησε τόσο θερμά μπροστά της? Το βλέμμα του πρόδιδε την αμηχανία του, δεν συμβάδιζε καθόλου με τα λόγια του. Προσπάθησε να το παίξει άνετος, τύπου κοίτα αγάπη μου δεν τρέχει τπτ με την Ο., απλοί φίλοι είμαστε. ?? Ήθελε να τραβήξει την προσοχή της, να την τσιτώσει και χρησιμοποίησε εμένα -το κάθαρμα? Αιφνιδιάστηκε που με είδε, του βγήκε αυθόρμητα και μετά δεν ήξερε πώς να το μαζέψει?
...Παιχνίδια της Ε.
"Φεύγετε?" ρώτησε ο φίλος του. "Ε ναι" μισο-απάντησα -σαν κουρασμένη εξηντάρα ρε γμτ- αλλά φυσικά η Ε. δεν αφήνει τέτοιες ευκαιρίες ανεκμετάλλευτες. "Μπορεί και να ξανάρθουμε" είπε χαμογελαστή, αλλά πραγματικά ακούστηκε σαν απειλή. Είχε κτ προκλητικό ο τόνος της φωνής της. Έσφιξα τα δόντια μου να μην γελάσω, η Ε. πάντα με κάνει περήφανη.
Έφυγαν όπως- όπως. "Ε όχι να μας το παίζει κι άνετος ". Δεν το είπα εγώ.
posted by osela at 21:11

3 Comments:

θα σε χτυπησω... ασε τον ανθρωπο ησυχο... τι τον τρεχεις;

August 4, 2007 at 4:37 AM  

α ρε τοπίο
καλή είσαι και του λόγου σου

August 4, 2007 at 7:41 AM  

man
Αυτός θέλει να τον αφήσω ήσυχο?


sardo
φυσικά και είμαι καλή. και γλυκιά. εκτός αν εννοείς κτ που δεν καταλαβαίνω.

August 4, 2007 at 5:01 PM  

Post a Comment

<< Home