Osela In Life

Wednesday, August 1, 2007

Σοβαρά?

Χθες βγήκα με την παρέα μου και λέγαμε αστεία περιστατικά από τις δουλειές μας, κατάστασεις που μας έφεραν σε αμηχανία κλπ. Πολύ γέλιο.
Μετά που πήγα σπίτι και προσπαθούσα να κοιμηθώ, σκεφτόμουν ότι σπανίως κάνουμε σοβαρές συζητήσεις με την παρέα μου. Και όταν κάνουμε δεν είναι για καλό.
Θα μπορούσα μάλιστα να πω ότι η σοβαρότητα γενικότερα είναι υπερεκτιμημένη, σ' αυτό το επίπεδο τουλάχιστον.
Στο γραφείο κρατάω σοβαρό- χαμηλό- μετρημένο προφίλ. "Μην προκαλείς", άγραφος κανόνας. "Εναρμονίσου με την πεπατημένη". Επίσης.
Ίσως ακούγεται παράδοξο, άλλά οι συνεργάτες μου, με τους οποίους περνάω τόσες ώρες καθημερινά όσες δεν περνάω με οικογένεια και φίλους, δεν ξέρουν τι άνθρωπος είμαι στ' αλήθεια. Η εικόνα που έχουν για μένα διαφέρει από την πραγματικότητα. Μόνο μια φορά που μιλούσαμε για διακοπές, είπα κτ και μια συνεργάτιδά μου είπε γελώντας "Ο., δεν είσαι και ο πιο βολικός άνθρωπος του κόσμου". Μετά που τα λεγα -συγκλονισμένη- στην Ε. μου είπε "Ωραία, σε πήρανε χαμπάρι".
Σκέφτηκα και κτ ακόμα, αλλά μετά κοιμήθηκα και το ξέχασα.
posted by osela at 21:22

5 Comments:

Τα είπες όλα. Έτσι ακριβώς. Στο γραφείο κανείς δεν ξέρει πραγματικά τι άνθρωπος είσαι.Μάσκες μάσκες και πάλι μάσκες.
Γι αυτό και γω τους ξέκοψα όλους. Ακόμα και τον καλύτερο μου συνεργάτη. Δεν μπορώ πια να προσποιούμαι και έξω απ τη δουλειά.
Εκεί θέλω να είμαι ο εαυτός μου.
Τέλος.

August 1, 2007 at 10:52 PM  

ghost
εννοείς ότι σταμάτησες να βγαίνεις με άτομα από το γραφείο, για να μην προσποιείσαι έξω?
Εγώ έχω 3 φίλες από το γραφείο με τις οποίες βγαίνω καμιά φορά, αλλά αυτές με ξέρουν- όπως τις ξέρω κι εγώ.

August 2, 2007 at 7:59 PM  

ή νομίζεις ότι τις ξέρεις..

August 2, 2007 at 9:16 PM  

shades
θα λεγα οτι τις ξέρω, γιατί μιλάμε στο τηλ σχεδόν κάθε μέρα, μου λένε για τους άντρες τους, τα προβλήματα με τα πεθερικά, μου εκμυστηρεύονται κανα φλερτ αν παίξει, τους λέω κι εγώ τα προσωπικά μου. Θέλω να σου πω, δεν με κρατάνε έξω από την ζωή τους, έξω απ' το σπίτι τους.
Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις, αλλά αυτό ισχύει για όλους και για όλα.

August 3, 2007 at 3:17 PM  

Δεν εχω καταφερει να κανω κανενα φιλο στις κατα περιοδους δουλειες μου.Αν και ετσι οπως το σκεφτιμαι, ειναι ακλυτερα νομίζω. Στο γραφειο δεν με ξερει κανενας σαν ανθρωπο - και δεν εχω διαθεση να ανοιχτω σε κανεναν ακομη - Τα πες πολυ καλα!

August 4, 2007 at 3:54 PM  

Post a Comment

<< Home