Osela In Life

Saturday, August 4, 2007

In Da Club

χθες βγήκα κατά τις 03:00 και πήγα κατευθείαν σε club. Βρήκαμε ένα stand ν' ακουμπάμε τα ποτά μας, και αρχίσαμε να ψιλοχορεύουμε. Έβαλα ένα τσιγάρο στο στόμα μου και μέτρησα από μέσα μου. Γύρω στο 7 είδα έναν αναμμένο αναπτήρα μπροστά μου. Πρώτα άναψα και μετά γύρισα να κοιτάξω ποιος ήταν. Συμπαθητικός, 35 περίπου, μαυρισμένος. Ήταν με μία κοπέλα και 4 γκέι. Δεν ασχολήθηκα, γύρισα προς την Ε που είχε βάλει στο μάτι ένα σκαμπό στην απέναντι παρέα, 5-6 23χρονοι που χόρευαν και έπιναν ασταμάτητα. Όταν πήγε να ζητήσει το σκαμπό, ο 23χρονος επέμενε να το κουβαλήσει αυτός κι έτσι έγινε. Μετά απ' αυτό μας κοιτούσαν και μιλούσαν για μας-και ειλικρινά δεν έκαναν καμία προσπάθεια να το κρύψουν. Δεν ξέρω αν έφταιγε η ηλικία ή το ποτό. Σε λίγο μας φώναξαν να πιούμε σφηνάκια τεκίλα (έπρεπε να το περιμένω) και δεν ξέρω γιατί αλλά πήγαμε. Ήταν από 21 μέχρι 23, γελάω και μόνο που το σκέφτομαι. Φαινόντουσαν τουλάχιστον 25- 27 (Δε θυμάμαι να ήταν έτσι οι συμμαθητές μου. Αντίθετα, μάλλον έμοιαζαν και μικρότεροι).
Δεν είχαν καμία αναστολή, κανένα άγχος που την έπεφταν σε μεγαλύτερες. Ο "δικός μου" φορούσε κίτρινο t-shirt με έναν λαβύρινθο, τζιν και αθλητικά. not bad. Είχε το χέρι του στην πλάτη μου, δεν έδειχνε να πέφτει με τα μούτρα. Χορέψαμε αρκετά και 1-2 φορές τραβήχτηκα γιατί αλλιώς θα φιλιόμασταν, τόσο κοντά μου ήρθε. Όταν ηρθε η ώρα να φύγουμε τον καληνύχτισα κι αυτός πέρασε το χέρι του γύρω απ' τη μέση μου και με τράβηξε πάνω του. "Θα μπορούσαμε" μου ψιθύρισε στ' αφτί.
posted by osela at 17:10

14 Comments:

To concept του πηγαίνω σε μπαρ-κάθομαι και περιμένω-μου κολλάνε- διαλέγω τον καλύτερο είναι λίγο παλιομοδίτικο και ξεπερασμένο δεν βρίσκεις?
Οι ιππότες πέθαναν πια...μαζί με τις δεσποσύνες...
Anyway, ξέρεις γιατί μου αρέσει το μπλογκ σου? Γιατί είναι πραγματικά ένα ημερολόγιο. Γι αυτό τον σκοπό δημιουργήθηκαν τα μπλογκς, για ημερολόγια.

August 4, 2007 at 6:55 PM  

εγώ πιστεύω σε ιππότες ghost, σπανίως διαλέγω τον καλύτερο βέβαια. Σπανίως διαλέγω γενικά. Προτιμώ το παιχνίδι. Ξεπερνιέται ποτέ αυτό? Γίνεται ποτέ το φλερτ παλιομοδίτικο?
Όσο για το δεσποσύνη, δεν ξέρω αν είμαι ή αν ήμουν ποτέ.
Ημερολόγιο, ναι. Κι εμένα αυτό μ' αρέσει στα blogs. Όχι ότι απορρίπτω τα άλλα.

August 4, 2007 at 8:27 PM  

Από το πρωτο ετος πανεπιστημιου εχει να μου συμβει κατι τετοιο...:)
Αποριούλα: αυτο το κιτρινο t-shirt με το λαβυρινθο το εχεις αναφερει και παλιοτερα η μειναι ιδεα μου;;;;;

August 5, 2007 at 2:45 AM  

why not ...

August 5, 2007 at 9:04 AM  

life
δε νομίζω, βέβαια είναι ένα σχέδιο που μ' αρέσει και είχε κυκλοφορήσει αρκετά την άνοιξη, αλλά ειλικρινά δεν το θυμάμαι.

ανώνυμε
μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι

August 5, 2007 at 11:38 AM  

Το θέμα είναι τι σημαίνει "ιππότης" και "δεσποσύνη" για τον καθένα...
Όσο για το φλερτ, συμφωνώ απόλυτα. Δεν εννοούσα αυτό.
Μου αρέσει πάντως που μιλάς με επιχειρήματα.

Την καλημέρα μου

August 5, 2007 at 11:48 AM  

ghost
σα να με ειρωνεύεσαι...? Και τι σημαίνει για σένα ιππότης και δεσποσύνη?

August 5, 2007 at 7:04 PM  

Καμμία σχέση με ειρωνία...
Με παρεξήγησες.
Κυριολεκτώ.

August 5, 2007 at 8:55 PM  

Osela.. μάλλον εκείνη τη μύγα που λέγαμε την πήρες τελικά απ' ότι βλέπω...Συμφωνώ σε όλα με το φλέρτ αλλά νομίζω η διαφορά είναι στο τρόπο που γίνεται.. δηλαδή το να μιλήσεις σε ένα club είναι κάτι πολύ συνηθισμένο αν όμως επιλέξεις να κάνεις κάτι που δεν μπορεί κανένας να περιμένει.. ή κερδίζεις ή θα το θυμάται για καιρό.

August 5, 2007 at 9:41 PM  

shades

ας πει κπς στην ξανθιά τι εννοεί ο ποιητής
Για την μύγα συμφωνώ

August 5, 2007 at 9:48 PM  

ποιός ποιητής??? δεν βλέπω κανένα εδώ κοντά..

August 5, 2007 at 9:57 PM  

οκ..., θα το θέσω αλλιώς. πες μου τι εννοούσες εσύ.

August 5, 2007 at 10:05 PM  

Ααααα εγώ είμαι ο ποιητής??
Αυτό που περιγράφεις πόσες φορές σου έχει τύχει? νομίζω ότι όσες φορές είσαι σε club κάτι παρόμοιο θα παίξει.. και είναι ωραίο δεν λέω.. συμφωνώ με το φλέρτ γενικά.. αλλά αν μια μέρα σε φλερτάρει κάποιος με ένα τρόπο που δεν έχεις φανταστεί να είσαι σίγουρη ότι και να μην σου αρέσει ο τύπος θα θυμάσαι την κίνηση για καιρό!!! αυτό λέω..

August 5, 2007 at 10:29 PM  

καταλαβαίνω τι λες. Αυτός παρόλο που ήταν 2 χρόνια μικρότερος, μου άρεσε που δεν έπεσε με τα μούτρα, αλλά περισσότερη εντύπωση μου έκανε το "θα μπορούσαμε".
όπως και να χει, I don't do 23χρονα.

August 6, 2007 at 2:17 AM  

Post a Comment

<< Home