Osela In Life

Wednesday, July 11, 2007

Ουφ!

Μπορεί να δω τον Γ. σήμερα, έχω να τον δω καιρό. Τελευταία ψυχρανθήκαμε λίγο μιας και ο Μ. τα ψιλοπήρε μαζί του και εγώ λόγω τύψεων πήρα το μέρος του Μ. Νομίζω όμως ότι καταλαβαίνει τη θέση μου και δεν μου κρατά κακία.
Πώς έφτασα ως εδώ? Τρομάρα μου, θέλω και (άτυπο) ραντεβού. Η Ε. φταίει για όλα, αυτή προθυμοποιήθηκε να στείλει μην στον κολλητό του να βγούμε όλοι μαζί.
Τη βλέπω την δουλειά. Η Ε. φταίει, εγώ θα την πληρώσω.
posted by osela at 21:03

5 Comments:

τώρα θες να τ'ακούσεις από μια μαϊμού έτσι?...σε τρώει ο κωλαράκος σου εσένα να ακούσεις καντήλια!!!!!....α ρε έλληνες και ελληνίδες.....είσαστε το έθνος
του "δεν φταίω ποτέ και δεν αναλαμβάνω τις ευθύνες μου"...αλλά δεν θα στην πω ρε ποταπό ρεμάλι της κοινωνίας!!!!...θα το αφήσω για αργότερα που θα με τσαντίσει κανένας στην δουλειά....εσένα θα σου πω απλά ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ότι "επιφυλάσομαι"!!!!!

July 12, 2007 at 9:16 AM  

καλά κάνεις και δεν μου τη λες, ρε συ τρίρκο, αλήθεια δεν φταίω εγώ. Τουλάχιστον συνειδητά. Μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται χωρίς να προλάβουμε ν' αντιδράσουμε.
καλά ήμουν πολύ κυρία χθες! πήγα με την Ε. αργότερα απ' αυτούς, μας κάλεσαν να καθίσουμε μαζί τους και εμείς είπαμε ότι τελικά έχουμε να πάμε αλλού και φύγαμε. χι χι.

July 12, 2007 at 4:34 PM  

....αφού βρε ρεμάλι γουστάρεις το παιχνίδι και το δούλεμα που του ρίχνεις του τύπου-επιβεβαιώνεται το θυληκό "εγώ" σου και νιώθεις ότι "μετράς"!!!
...όλοι μας το έχουμε ζήσει κατά περιόδους μέχρι που καταλάβαμε πόσο σπάνιο είναι να βρίσκεις ωραίους ανθρώπους που νοιάζονται πραγματικά για σένα και ότι δεν αξίζουν το δούλεμα και την εκμετάλευση απλά και μόνο επειδή είναι ερωτευμένοι μαζί μας και γενικότερα είναι συναισθηματικά ευάλωτοι.

Η μαϊμού τσαντίζεται όταν το παίζεις ότι νιώθεις και τύψεις....είμαστε αυτό που κάνουμε κυρία μου και ΟΧΙ αυτό που λέμε!!!
Ρεμάλι σε είπα?....σε είπα!

Καλημέρα "σε" είπα?...(που λέει και η κοπελιά μου):-)))
Δεν σε είπα....καλημέρα λοιπόν!!!

Τουλάχιστον θα πας στην συγκέντρωση απόψε στο Σύνταγμα???...άντε κάνε και καμιά καλή πράξη...

July 13, 2007 at 10:14 AM  

Μωρή πουτάνα μαϊμού πώς λέγεται τώρα αυτό??? έντεχνο ραντεβού???
Τα χώνω και καλά αλλά στο τέλος ανοίγω τη ταμπακέρα και καλά να πάρω τσιγάρο.
Osela.. εσύ έχεις ξεφύγει τελείως αλλά μάλλον τα θέλει ο κώλος τους.
Ρε χιμπατζή εδώ στη πόρτα θα είμαι και θα σε περιμένω.
Θα σε κάνω μακαρόνια ρεεεε θα σε καθαρίσω πορτοκάλια ασχημάντρα.

July 13, 2007 at 2:30 PM  

Θα πνιγείς στον φθόνο σου για την ομορφάδα του "τούτου" μου ρε τσαμπουκά του γλυκού νερού!!!

Τώρα που το σκέφτομαι...μπας και με γουστάρεις μωρή λουμπίνα και με παρακολουθείς στο blogoδίκτυο?....μπας και είσαι ντιγκιντάνγκας????εεεεεε????

Τα μακαρόνια πού'φαγα,
άμα θα τα ενώσω,
θα κάνουν σιδηρόδρομο,
να'ρθώ να σου τον χώσω!!!

July 13, 2007 at 3:15 PM  

Post a Comment

<< Home