Osela In Life

Thursday, August 27, 2009

6

Deep Inside
Πού ήμουν τόσο καιρό? Απορροφημένη. Μερικές φορές μαζεύονται τόοοοσα πολλά, που δεν ξέρεις από που ν΄αρχίσεις. Αυτό μου συνέβη. Έφτασα στα πρόθυρα χωρισμού με τον φίλο μου, πίστευα οτι το ήθελα και θα ήταν καλύτερα έτσι -για μένα κυρίως- αλλά τελικά όταν ήρθε η ώρα του αντίο το μετάνιωσα και μείναμε μαζί. Δεν ξέρω γιατί, ίσως δεν ήμουν αρκετά δυνατή, ίσως φοβήθηκα.

Just A Perfect Day
Εδώ και λίγο καιρό μ' αρέσει πολύ κάποιος. Δηλαδή εμένα μ' αρέσει χρόνια πριν, τουλάχιστον 3, τον έβλεπα στο γυμναστήριο κι έλιωνα. Μετά συνειδητοποίησα οτι ερχόταν με τη γυναίκα και το παιδί τους και μου 'κανε πολυ cute η φάση και σκεφτόμουν "τι ωραία οικογένεια, ωραίος αυτός, γοητευτικός, αθλητικός, αυτή κούκλα, ψηλή ξανθιά, γλυκιά, όμορφη και το μωράκι μια χαρά κι αυτό. Και τι καλά που κάνουν πράγματα μαζί, θα το ήθελα αυτό κι εγώ στη ζωή μου μια μέρα. Τους ζήλευα λίγο..Και κάποιες φορές μου φάνηκε οτι με κοίταζε, αλλά αμέσως έλεγα αποκλείεται, σύνελθε κορίτσι μου, αυτός ο τύπος τα 'χει όλα και γουστάρει.

The Game Is On..
Φέτος ήρθε στο γραφείο.. είναι πελάτης κι έρχεται ψιλοτακτικά. Εμένα αναζοπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου και σα ν' αρχισα πάλι να υποψιάζομαι οτι παίζει να με κοιτάει. Φυσικά λύθηκε η απορία μου, όταν, ένα βράδυ μέσα στο χειμώνα, έτυχε να πίνουμε ποτό στο ίδιο μαγαζί, κοιτιόμασταν και φεύγοντας πέρασε πολύ κοντά μου και μου ψιθύρισε "καληνύχτα". Εντάξει φίλε, εγώ το εφηύρα το καληνύχτα για πρώτη κουβέντα με κπν. Είναι η τέλεια πρώτη επαφή. Τότε σιγουρεύτηκα.

Ένα Τόσο Δα Παραθυράκι
υπόθεση είναι, έλεγα στην Ε., που μου 'λεγε ξέχνα τον, αποκλείεται να γίνει κάτι παραπάνω. Ήδη είχε έρθει να μου συστηθεί, πηγαίναμε στα ίδια μαγαζιά, κοιτιόμασταν συνέχεια, ερχόταν για λίγο να καθίσει μαζί μου κλπ. Αυτό εδώ και 1 μήνα. Αλλά δεν μου φτάνει. Έρχεται να μου μιλήσει και λέμε χαζά, τίποτα προσωπικό. Η Ε. είναι σίγουρη οτι δεν θα γίνει τίποτα, "σου τα ΄ριξε οσο τον έπαιρνε να στα ρίξει, ξεκόλα, είναι παντρεμένος, προφανώς δεν το 'χει ξανακάνει αυτό, και κινείστε στους ίδιους κύκλους" . "Εγώ πάλι νομίζω οτι ο χρόνος είναι με το μέρος μου.Φτάνει ν' ανοίξει αυτό το παραθυράκι στο μυαλό του. Αυτός νομίζει οτι μπορεί απλά να παίζει, αλλά σε λίγο θα θέλει κι άλλο. Πόσο ακόμα θ' αντέξει έτσι? Άντρας είναι"
(ακολουθεί χαμόγελο αυταρέσκειας, τζούρα καπνού, συνωμοτικό χαμόγελο, φύσημα).

posted by osela at 18:50

6 Comments:

ξεκόλα Οσέλα

August 28, 2009 at 9:27 PM  

@Shades
na po oti de simfono me ton shades psemata 8a einai :) filia!

August 31, 2009 at 9:32 PM  

shades
όχι!



levi
μα γιατι??

September 2, 2009 at 7:21 PM  

Γειάσου καλό μου...καλώς όρισες και πάλι στο κόσμο της μπλογκόσφαιρας!σαν τα χιόνια!..αλλά...ντάξει τι να πώ;; η αιώνια Οσέλα!!καλά θα βάλεις μυαλό κάποτε εσύ;; και πότε;; μου φαίνεται το τραβάει,το πετσί σου και το αίμα σου,το επικύνδυνο!δε μπορώ ειλικρινά να καταλάβω τι βρίσκεις στους παντρεμένους!...γιατί κορίτσι μου δε βρίσκεις έναν ελέυθερο εκεί να του τα ρίχνεις και να φλερτάρεις μαζί του όσο θες;;που ΔΕΝ έχει και υποχρεώσεις,παιδιά,οικογένεια και (μπλιάαααχ!)όλα αυτά;;παρά πας και βρίσκεις αυτούς που σέρνουν από πίσω τους και τουλάχιστον μιά γυναίκα και ένα τσούρμο παιδιά και μωρά εεεεεεεεεε;;;ρωτάω τώρα εγώ! ερώτηση κρίσεως;;ας πούμε!πάρτο όπως θες!ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΕΛΑ;;;;...(κάτι ξέρω εγώ,που ΔΕΝ μ αρέσουν οι παντρεμένοι..κάτι ξέρω...),κ κάπου είναι και λίιγο μπλιάααχ να ξέρεις ότι αυτός,που πας να 'τυλίξεις'εσύ 'ανήκει'αλλού κ έχει τόσες υποχρεώσεις πίσω του...να μας λείπει καλύτερα...το βύσσινο,το κερασάκι,το συκαλάκι κι όλα τα...'ακι'....κούκλος,κούκλος αλλά παντρεμένος κ με παιδάκια όμως!!!!....όσο για το ότι άλλαξες γνώμη τελευταία στιγμή,περί χωρισμού κλπ,κλπ..έ, όλοι το βλέπουμε και το παίρνουμε κάπως αλλιώς κάποτε..κ εγώ το χω πάθει.. με σχέση...αλλά μου έφυγε γρήγορα κ μετά χώρισα οριστικά...και βλέπω ότι είναι καλύτερα έτσι.....τώρα μετά από τόσα χρόνια...σου έυχομαι να βρείς γρήγορα τη λύση,αυτή που θα σε κάνει ευτιχισμένη...φιλάκια....κ μη χάνεσαι μας λείπεις!!!!!!!!....

September 6, 2009 at 9:46 AM  

χαμένος κ εγώ ομοίως osela μου...

τι να πεις...τα'χει αυτά η ... blog-ο-ζωή...

εύχομαι όλα να σου πάνε καλά από 'δω και πέρα ;-)

September 7, 2009 at 12:05 AM  

αθανασία

τι να κάνω, με ελκύει?! Δεν φταίω εγώ, απλά συμβαίνει. Εξάλλου δεν περιμένω τπτ, ξερεις δεσμεύσεις κλπ


fresco
μια χαρα θα πάνε, μην ανησυχείς

September 14, 2009 at 4:35 PM  

Post a Comment

<< Home