Osela In Life

Friday, January 30, 2009

Χαμηλές Πτήσεις

Παραδόξως η σχέση μου με τον Ζ φαίνεται αρκετά ικανοποιητική. Ειδικά τελευταία που ήμουν συνέχεια στις μαύρες μου, τον ένιωσα δίπλα μου παραπάνω απ’ όσο περίμενα. Τι μου συμβαίνει άραγε??? Μεταλλάσσομαι σε άνθρωπο? Αποκτώ αισθήματα? Ή –ακόμα χειρότερα- μεγαλώνω?

Βέβαια μου έπεσαν και όλα μαζί. Πρώτα, αρρώστησα πάλι. Τα συνηθισμένα: λαιμός, μπούκωμα κλπ. Πριν προλάβω να συνέλθω, συνειδητοποιώ ότι δεν αναπνέω. Κυριολεκτικά όμως. Δεν ξέρω πώς επιβιώνω, πώς μπαίνει αέρας μέσα μου –οι φήμες ότι δεν είμαι πραγματικός άνθρωπος φουντώνουν πάλι- πάντως απ’ τη μύτη μου σίγουρα δεν μπαίνει. Το αποσυμφορητικό πραγματάκι έγινε ο καλύτερός μου φίλος.

Με τα πολλά το παίρνω απόφαση και πηγαίνω στον γιατρό. Μόνη μου –άλλος ένας φόβος που πρέπει να καταπολεμήσω. Περιμένω στην αίθουσα αναμονής και συνειδητοποιώ ότι υπάρχουν δεκάδες περιοδικά, αλλά ούτε ένα ποικίλης ύλης, να διαβάσω κανα κουτσομπολιό να ξεχαστώ. Όλα είναι νάσιοναλ τζεογκράφικ, κάτι άλμπουμ με φωτογραφίες του Αιγαίου και παλιά φόκους. Κι αφού έχει επιστημονικά περιοδικά, γιατί δεν έχει βογκ??? Χμ.. σε λάθος γιατρό ήρθα. Όταν επιτέλους έρχεται η σειρά μου, αισθάνομαι σα να δίνω εξετάσεις «τι έχετε?», «πότε το παρατηρήσατε?», «καθίστε λίγο εδώ…» «λοιπόν, δεσποινίς, δεν είναι τίποτα» (τα ξέρω εγώ αυτά τα «δεν είναι τίποτα»), «απλώς έχετε στραβό διάφραγμα, αλλά αυτό διορθώνεται με μια απλή επέμβαση» (Τι??????)

Εκτός όμως από το ιατρικό μέτωπο, έχω και το επαγγελματικό. Έχουν έρθει 2 άτομα μ’ ένα πρόγραμμα του οαεδ κι έχουμε στριμωχτεί λίγο θα έλεγα. Και τι να τα κάνω εγώ αυτά τα άτομα??? Να τους δώσω να γράψουν καμιά προσφυγή ας πούμε?? Να τα στέλνω δεξιά κι αριστερά? Αποκλείεται, το θεωρώ υποτιμητικό. Τι να τους κάνω όμως???? Ειδικά η μία, έρχεται κάθε τόσο πάνω απ’ το κεφάλι μου και με ρωτάει «χρειάζεσαι κτ Οσέλα?» (έναν διπλό καπουτσίνο με μαύρη ζάχαρη) «όχι, ευχαριστώ»……….. «οσέλα, μήπως χρειάζεσαι κάτι?» (να σκάσεις ίσως??)
«μπα, ευχαριστώ».
Προγράμματα και βλακείες…
posted by osela at 12:32

13 Comments:

Ναι, ναι..γίνεσαι άνθρωπος..
δεν είναι βέβαια απαραίτητο να αποκτάς αισθήματα αλλά στην περίπτωση σου μπορεί και να συμβαίνει...

βέβαια το χειρότερο που σου συμβαίνει είναι οτι μεγαλώνεις...
αλλά θα το συνηθίσεις ..όπως το αποσυμφορητικό μύτης (να υπήρχε και μυαλού ε??!)

Τι καπουτσίνο ?
εσπρέσσο χωρίς ζάχαρη κυρία μου!..

«..χρειάζεσαι κάτι Οσέλα?»

Ναί,ξεκούραση !

ΥΓ πάντως μου έλλειψες τόσο καιρό..

January 30, 2009 at 1:07 PM  

kalispera!!!!human again!!!!se peirazo!!!!filia kai kalo weekend!!!! :)

January 30, 2009 at 10:09 PM  

νομίζω ότι τα νιούδια είναι μια πρώτης τάξεως δοκιμασία να τα βάλεις να κάνουν κάτι αχρηστοχρήσιμο!
το σημαντικό είναι να τα βάλεις!

January 31, 2009 at 12:30 AM  

η απάντηση "ένα χαλαρωτικό μασαζ" σου πέρασε ποτέ από το μυαλό;;;

αυτό θα πει εποικοδομητική απασχόληση!!!

byeee;-)

January 31, 2009 at 6:20 PM  

Oselaki καλως ηλθες.Να ειναι ολα καλα ,ομορφα και γοητευτικα οπως σου αρμοζουν.Μην το βαζεις κατω.Δεν μεγαλωνουμε ποτε ,μενομε εκει που η ψυχη μας επιλεγει οτι θα ειναι καλυτερα για μας.Ξερεις τι λενε οτι αποκαλυπτει μια βουλομενη μυτη;Oτι ο κατοχος της δεν αναγνωριζει την αξια του.Ενω μια μυτη που τρεχει δηλωνει ενα εσωτερικο κλαμα.
Oselaki δεν αφηνουμε φοβους να ζουν αναμεσα μας.
Οσο για την επεμβαση στο διαφραγμα πρεπει να εισαι απολυτως σιγουρη για τον γιατρο.Μην το τολμησεις αν δεν ειναι απαραιτητο.

February 1, 2009 at 9:04 PM  

αντε, για το μεγαλωμα υπάρχει ο Dior, μπορώ να είμαι ήρεμη. Για τα αισθήματα τι παίρνεις???


το ξερω οτι σου έλειψα τακούλη!



levi
human again, δυστυχως. καλά τα είχα βολέψει τόσο καιρό. καλή σου εβδομάδα!

February 2, 2009 at 9:57 PM  

geo
όπως τι????? σημερα, αφού με ρώτησε πάλι αυτή 52 φορές αν θέλω κτ, τους έδωσα να κάνουν κτ σχετικά απλό, αλλά εννοείται σημαντικό. εκτός του οτι εκαναν 10 ώρες, μετα τα ελεγξα κι εγω κι οι ώρες έγιναν 12. ελπίζω με τον καιρό να γίνουν γρηγορότεροι κι εγώ να μην χρειάζεται να τους ελέγχω.

February 2, 2009 at 10:01 PM  

fresco
ναι, ναι!! ενα χαλαρωτικο μασαζ, μάσκα προσώπου, πίλινγκ, μανικιουρ και πεντικιουρ. ωραιο ε?


λικερακι
δεν μεγαλω-, δεν μεγαλώνουμε ποτέ,- δεν μεγαλώνουμε ποτέ-, θα το κανω πανο και σύνθημα!
φιλακια

February 2, 2009 at 10:04 PM  

kalo sou vradi! :)

February 4, 2009 at 9:54 PM  

Βλέπω ότι τελικά την έχεις ακούσει με το (Ζ)ωρό σου.. δεν είναι κακό!!
Δεν νομίζω όμως ότι θα γίνεις άνθρωπος παραμένεις γυναίκα!! χαχα!!
Όσο για τα παιδιά από το ΟΑΕΔ φαντάσου ότι θέλουν να γίνουν χαλίφης στην θέση του χαλίφη.. Σήμερα φτιάχνουν καφέδες και αύριο ξυπνάνε ηγέτες!!! .....
Το άσχημο είναι ότι όλοι οι νέοι χτίζουν ελπίδες για 700-800-900 (κουβαρντάς είμαι)...
Μου λείπεις:)

February 10, 2009 at 11:30 PM  

@osela

τέλειο μου ακούγεται! χαχαχα!!! να κάνει και αυτή κάτι αφού το θέλει τόσο!!!

February 11, 2009 at 4:19 PM  

levi
καλό βράδυ, και όχι μόνο και σε σένα...άντε έρχεται και το ΣΚ!


shades
καλύτερα γυναικα, που ξερω και το δουλευω κιόλας. ναι, ασε, αυτος ο Ζωρο μας την έφερε!
Τα παιδια σιγα σιγα μπαινουν σε μια σειρα, εμεις δεν μπορουμε να προσαρμοστούμε-εγω δηλ, οι αλλοι μια χαρα τα καταφερνουν. Χμ..χαλιφης στη θεση του χαλίφη, ε? Δεν το βλεπω, δεν εχουν τα προσοντα! Ρε shades μου βγαζεις τον ψωνιστικο εαυτο μου, τι θα γινει?!


fresco
Κοροιδευουμε -και καλα κανουμε- αλλα σκεφτομαι οτι τα παιδια του ΟΑΕΔ πρεπει να εχουν γινει ξεχωριστη κοινωνικη ταξη.

February 11, 2009 at 11:55 PM  

Osela μου έλα βόλτα...σου'χω ιστοριούλα έκπληξη

March 17, 2009 at 9:02 PM  

Post a Comment

<< Home