Osela In Life

Thursday, February 11, 2010

Μεγάλα Παιδιά

Εντάξει έχω ανέβει λέβελ. Μπορεί και να 'χω κατέβει δηλ, αλλά θα το δω θετικά.

Περνάω τη φάση "Μ' αρέσουν οι μεγαλύτεροι άντρες". Μιλάμε βγαίνω τα βράδια και το βλέμμα μου ουτε ακουμπάει τους 30αρηδες. Είναι δυνατόν? Δεν μου προκαλούν καν το ενδιαφέρον, βαριέμαι. Oh My God, το ζω κι αυτο...

Βέβαια όταν λέω μεγαλύτεροι δεν εννοω άντρες τύπου "μπαρμπας", "θείος", "sugar daddy" κλπ. Απαραίτητη προυπόθεση (δεν τα γράφω με σειρά προτεραιότητας)

1)Να έχουν στυλ. Από κυριλέ και πούρο, μέχρι σπορ ντύσιμο και BMW μηχανή, το στυλ είναι το Α και το Ω. (και περιλαμβάνει αξιοπρεπώς ακριβό ρολόι, όχι δυσανάλογα ακριβό με το υπόλοιπο σύνολο)
2)Η εξωτερική εμφάνιση από μόνη της δεν μ' ενδιαφέρει τόσο (μην το παρακανουμε όμως)
3)Να είναι τουλάχιστον ευκατάστατοι (σε βαθμο που να μην με απασχολήσει το θέμα)
ή
4)Να έχουν Νόμπελ (ακαδημαικοι, συγγραφεις)
5)Να είναι πετυχημένοι (πακέτο)

Τους τελευταίους 2-3 μήνες οι παρέες μου (περαν των κοριτσιών) είναι τέτοιες. Προφανώς αυτό δημιουργεί κπ εντύπωση, δεν είναι και πολύ συνηθισμένο να βλέπεις δυο κοπέλες με εναν ή δύο μεγαλύτερους άντρες, καταλαβαίνω. Η Ε. μάλιστα παρατηρησε οτι "θα νομιζουν οτι σας.."

Το ξέρω.

Τελευταία πήγαμε εγω και η Ν με εναν μεγαλο-αρχιτεκτονα σ' ενα απ' αυτα τα εστιατορια που δεν φευγεις αν δεν πληρωσεις 70-80ευρω/ατομο. Ήθελε να μας κάνει το τραπέζι και πήγαμε. Εχουμε κατσει πολλες φορες στην ιδια παρεα κι εχουμε διασκεδασει. Θα μπορουσαμε να πούμε όχι, ή, να κρυφτούμε σε καμια ασχετη ταβερνα, αλλά πήγαμε. Ήταν καταπληκτικά. Μιλήσαμε για τα ταξίδια μας, μας είπε για την Ιταλία όπου σπούδασε την εποχη που δεν υπηρχαν τηλεφωνα, για την γυναίκα και τα παιδιά του, είπαμε εμείς για τ' αγόρια μας (εγώ είπα μόνο για τον έναν), γελάσαμε, ήπιαμε 2 μπουκάλια πεπαλαιωμένο κρασί, πλήρωσε και φύγαμε.
Φυσικα και γουσταρει. Τη Ν. Αλλά αυτό θα μπορούσε να συμβει και μ' έναν 30-35αρη, ετσι δεν ειναι?

Μερφυ-στορυ
...Αλλά φυσικά όσο μ' αρέσουν οι μεγαλύτεροι, τόσο μου την πέφτουν όλο και πιο μικροί. Τελευταία κατάκτηση: Β΄Λυκείου. Μου 'ρθε να κλάψω.
posted by osela at 18:54

9 Comments:

1ον: ποιά είναι η Ν;

2ον: δεν το ξέρεις ότι όταν δεν κυνηγάς κάτι, τότε σου'ρχεται;

3ον: πάνω από 16 δεν επεμβαίνει αυταπάγγελτα ο εισαγγελέας. ΟΡΜΑ! :-DDD

4ον: δηλαδή αν έχει όλα αυτά τα στοιχεία ένας σθνομήλικός σου, εσύ δεν;

φιλιά
byeee;-)

February 11, 2010 at 10:05 PM  

*συνομήλικος...ο δαίμων του πληκτρολογίου :-Ρ

February 11, 2010 at 10:06 PM  

Οσελάκιιιιιι!αααχ που να δείς εγώ,τί ζημιά έχω,πάθει με έναν μεγαλύτερο!(τον παραγωγό ραδιοφώνου τον θυμάσαι?)..ε,επικοινωνούμε ας το πώ έτσι ακόμη...με τον τυπάκο...εγώ βέβαια ντάξει,έχω κολλήσει άγρια μαζί του,εκείνος από ότι έχω,καταλάβει προσπαθεί να με κρατήσει σε μιά απόσταση από αυτόν..δε μου δίνει,κ πολύ θάρρος...βέβαια αυτός δ ε το ξέρει ότι εγώ τον θέλω,σαν τρελλή (ή το χει καταλάβει κ κάνει ότι δεν τρέχει τίποτε?),δε ξέρω...πάντως είναι λίγο κρύος μαζί μου ώρες-ώρες...κ δε μ αρέσει αυτό...όμως ντάξει δε ξέρω...σίγουρα είναι μεγαλύτερος από μένα..μπορεί κ δέκα χρόνια?..κ παράπάνω?...αλλά Μ'ΑΡΕΣΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!είναι σαν αυτούς που περιγράφεις εδώ..βέβαια μπορεί να μην είναι,κ τόσο 'φραγκάτος'...αλλά δε με νοιάζει!έχει απίστευτο χαρακτήρα έχει επίπεδο,μώρφοση,κύρος...είναι φανταστικός...αααααααααααααχ!είναι αυτό που ζητάνε ό-λες οι γυναίκες στη ζωή τους!αχ,αχ,αχ...!

February 12, 2010 at 3:31 PM  

Aπιθανη !!! Osela.
Συνεχισε να περνας ομορφα ειτε με μεγαλυτερους ειτε με μικροτερους.Απολαυσε αυτο που σου δινεται.

February 14, 2010 at 1:44 AM  

fresco

1.Η Ν. ειναι φιλη μου
2 ναι, i found out the hard way
3 οταν λες να ορμησω, φανταζομαι να εννοεις στον γκρεμο
4 δυσκολο να τα εχει

February 14, 2010 at 6:12 PM  

αθανασια
μη του πολυμιλας, δειξε οτι δεν τον χρειαζεσαι, και, κυριως, δειξε οτι σ΄ενοχλει που δεν ειναι φραγκατος.

λικερακι
βλεπω να τρωω ξυλο στο τελος, αλλα να δουμε ποτε θα ΄ναι...

February 14, 2010 at 6:16 PM  

1,2,3,4,5.. όλα τα έχω (οκ ,το νόμπελ θα το πάρω φέτος)
και μια μικρή έχει κολλήσει πάνω μου...
διαφορά ?
πάνω απο 20 χρόνια....
ναι, νομίζει οτι μαθαίνει σεξ μαζί μου!..

α, και δεν κάνω πλάκα !

μερικές φορές σκέφτομαι μήπως είναι αυτός ο λόγος που σχολιάζω εδώ..

απο την άλλη μου έρχεται να μπω στη Φερράρι μου και να μη ξαναγυρίσω πίσω...

February 19, 2010 at 1:09 AM  

Ρολόι δεν παίρνω που να με χτυπάτε με βαριοπούλες!! Και ας μη μου ξανακάτσει καμιά. Ποτέ.
:p

February 22, 2010 at 3:48 PM  

τακη
ελα τωρα που σου την πεφτει μικρουλα και χαλιεσαι?!
εδω σχολιαζες πριν απ' αυτο, αλλα μαλλον ειχες τους λογους σου παλι, να μην περιαυτολογησω τωρα, ξερεις, ειμαι σεμνη...


esta
θα παρεις, ειναι θεμα χρονου...

February 26, 2010 at 3:57 PM  

Post a Comment

<< Home