Osela In Life

Friday, November 27, 2009

Τις Συμπληγάδες Πέτρες....

...αισθάνομαι οτι περνάω κάθε φορά που φεύγω απ' το γραφείο του. Ανοίγω την πόρτα της κεντρικής εισόδου και βγαίνω στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης, εκεί που είναι όλα τα μικρά, μοντέρνου τύπου μπαράκια που συχνάζουν οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι. Τώρα θα με δει κάποιος, ύστερα θα με δει...ουφ, περάσα και σήμερα. Κάτι πρέπει να γίνει μ' αυτό το θέμα, αλλά δεν ξέρω τι. Βεβαια το καλύτερο θα ήταν να διακόψω, αλλά ειλικρινά δεν είμαι σ' αυτή την φάση, οπότε πρέπει να βρω πλαν b. Και μην ακούσω για ξενοδοχεία και τέτοια χαζά, δεν είναι καθόλου του στυλ μας.
Μου τηλ την Παρασκευή το βράδυ, είχαμε να βρεθούμε πολλές μέρες και στην αρχή υπήρχε μια αμηχανία, από την πλευρά του κυρίως. Ευτυχώς είχε φροντίσει να ετοιμάσει ποτά και μουσική, αυτό μάλλον βοήθησε. Έχω πάντα το άγχος οτι δεν με θέλει όσο εγώ. Αυτή είναι η ανασφάλειά μου. Προφανώς είναι κ δικιά του. Αυτή η διαπίστωση ήταν το καλύτερο κομμάτι της βραδιάς. Δεν μου το ομολόγησε φυσικά.Οι άντρες δεν τα λένε αυτά, πρέπει να μπορείς να τα "διαβάζεις". Με ρώτησε για το αγόρι μου, πόσο χρονών είναι και τι δουλειά κάνει, νομίζω προσπαθεί να βρει τον λόγο που είμαι μαζί του. Αργότερα με ρωτούσε ξανά και ξανά αν μου έλειψε, αν τον σκεφτόμουν, αν έκανα σεξ από την τελευταία φορά που κάναμε μαζί (μας δουλεύεις ρε φίλε?), μου είπε τι σκέφτεται οταν έρχεται στο γραφείο, όταν πίνουμε ποτό στο ίδιο μαγαζί με διαφορετικές παρέες, και άλλα τέτοια.
Πίσω όμως από αυτά του τα λόγια, που ακούγονται ανόητα ή παράλογα, υπάρχει ένα συμπέρασμα τόσο προφανές, όσο και το φως του ήλιου. Αυτό είναι που με κάνει να χαμογελάω.
posted by osela at 17:21

8 Comments:

Αναρωτιέμαι αν τα ίδια σκέφτεται και μια μικρή για μένα....
Η διαφορά είναι οτι δεν κάνω ερωτήσεις...

December 2, 2009 at 2:11 PM  

α ρε τακη, τι τραβαμε κι εμεις..

December 3, 2009 at 4:41 PM  

σχέσεις...as hard as it gets...

byeee;-)

December 5, 2009 at 1:54 AM  

Kala Xristougenna me igeia pano ap ola kai boliki agapi!!!! kala na peraseis!!! filiaaaa polla! :)

December 24, 2009 at 11:05 PM  

Καιρό είχα να περάσω από δω και σε βρίσκω σε άλλη φάση. Αν και κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ -όχι;

Καλή χρονιά!

January 5, 2010 at 6:35 PM  

καλη χρονια σε ολους μας, καλά μυαλά δεν λέω, ας κρίνει ο καθένας μόνος του.

January 11, 2010 at 9:08 PM  

fv
αλλαξε ο τροπος που κοιταζεις?

January 11, 2010 at 9:09 PM  

Ίσως.

Ειλικρινά, δεν ξέρω.

January 17, 2010 at 1:36 AM  

Post a Comment

<< Home