Osela In Life

Friday, November 13, 2009

Simple Learning

Έτσι είναι αν έχεις τις σωστές παρέες, ή αν απλά διαβάζεις cosmo. Ήμουν από παλιά υποψιασμένη για τις σχέσεις με παντρεμένους. Εντάξει, δεν είναι ότι τα ‘χουμε με την στενή έννοια του όρου, αλλά τέλος πάντων κάτι γίνεται μεταξύ μας. Άσε δε που διαπιστώνω ότι ασχέτως πως θα ονομάσουμε το είδος της σχέσης που μας συνδέει, αυτή εξελίσσεται έτσι κι αλλιώς. Τον γνωρίζω, τον μαθαίνω. Τον ερωτεύομαι μοιραία. Το ζω, όχι επειδή δεν μπορώ να κρατηθώ μακριά του ή να τον παίξω, μια χαρά μπορώ, το παιχνιδάκι αυτό το παίζω χρόνια τώρα, αλλά επειδή το θέλω. Δεν ξέρω αν αυτό με κάνει σκατόψυχο άνθρωπο- αν ρωτήσουμε το αγόρι μου ή τη γυναίκα του ας πούμε-, αλλά εγώ θέλω να βιώσω αυτή την εμπειρία. Με γοητεύει η δύναμή μου. Αυτός φυσικά, στον κόσμο του. Νομίζει ότι αυτός μ’ έριξε. Κλασικός άντρας, χαχα!
Το χρυσό μου, μπερδεύτηκε. Νομίζει ότι είναι στο χέρι του…
posted by osela at 18:03

6 Comments:

polloi nomizoun diafora...makari na itan etsi omos...kalimera! :)

November 15, 2009 at 10:42 AM  

epikindyno monopati...

prosexe...

byeeeeeeeee;-)

November 16, 2009 at 7:44 PM  

Καλησπέρα Οσελάκι...ααα,εσύ την έχεις πατήσει για τα καλά βλέπω... παίζεις πολύ επικίνδυνα,με τη φωτιά Οσελάκι κ θα καείιιις στο χω ξαναπεί αυτό...κ δώ θα κάτσω,κ θα σου πώ για τη χοντρή νίλα που πέρασα τελευταία (ναί,ναί ξανά)με τον πρώην μου..(σου χω πεί μερικά πράματα γι'αυτόν σε παλιότερα πόστς νομίζω ε;;)...όπως σου χα πεί αυτός με ενοχλούσε αριμανίως (με μανία μιλάμε)διαρκώς,ακαταπάυστως κ συνεχώς στο κντό μου!ωραία;;ωραία πες!(τη τύφλα μου ωραία αλλά τέσπα)...ο χειρότερος εφιάλτης ήταν αλλά τέσπα....παρά το ότι έχουμε χωρίσει τρία χρόνια κ βάλε τώρα αυτός συνέχιζε το βιολάκι του οκ?... κάποια στιγμή όμως (που με ενόχλησε ξανά)...μου 'πε πως μπήκε κάποια άλλη στη ζωή του,κ πως σκοπέυει να τη παντρευτεί οκ?...αρχικά ΔΕΝ τον πολύπίστεψα να πώ την αλήθεια οκ?...νόμιζα κάνει πλάκα..έλα όμως που ούτε πλάκα έκανε ούτε τίποτε! κ έλα που αυτό ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!...(ναί ίσως η μοναδική αλήθεια,που είπε στη ζωή του ο μαλάκας...)αυτός συνέχιζε όμως το βιολάκι του...(να μ ενοχλεί)εγώ ΔΕ σήκωνα κντά,είχα κόψει κάθε επαφή..αλλά αυτός εκείιι σα το ζώον μιλάμε...εγώ να πώ την αλήθεια φοβόμουν έτσι;;μη γίνει τίποτε με τη γυναίκα του..κ ένα ωραίο απόγευμα που λες..όπως καθόμουν ωραία κ καλά σπιτάκι μου κ χάζευα έρχεται ένα μνμα!στην αρχή πίστεψα ότι είναι εκείνος!... ντάξει ανταλάξαμε πολλά μνματα οκ?....εγώ πίστευα πως είναι εκείνος στο τέλος της συνμιλίας ήρθε μνμα που'λεγε 'ευχαριστώ για τις πληροφορίες'που μου δωσες με λενε Νίκια'...καλά τι κεραυνός να με χτυπούσε τι αστροπελέκι μιλάμε έτσι δε θα μουνα...έμεινα σέκος φιλενάδααααα!...ρώτησα ποιός είναι κ τι μου λέει;;...ότι είναι Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ!!!!....ΜΙΛΑΜΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΏ!!...ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΤΈΤΟΙΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ...είπε ότι καιρό τώρα είχε 'υποβόσκουσες'υποψίες ότι κάτι δε πάει καλά μαζί του..κ γι αυτό το κανε αυτό...είπε ότι αυτός τηλ κ στελνε μνματα κρυφά,από αυτή σε άλλες γυναίκες...κ ανάμεσά τους κ σε μένα...αυτή έψαξε κ βρήκε τα τηλ (κ το δικό μου)στο κντό του κ...καταλαβαίνεις....άστα βρέθηκα από το πουθενά υπόλογη να δίνω εξηγήσεις σάνα είμαι κάνα πουτανάκι,για κάτι που ΔΕΝ έκανα ποτέ...να χα κάνει κ κάτι πάει στο καλό...άστα να πάνε...γι αυτό σου λέω πρόσεχε αν δε θες να πάθεις τα ίδια με μένα...καλησπέρες,φιλάκια..

November 16, 2009 at 11:39 PM  

Στο χέρι μου στο χέρι σου στο χέρι του στο χέρι της.....
σε κανένος χέρι δεν είναι τίποτα..
στις προσταγές, επιθυμίες,ανάγκες του κορμιού μπορεί.......

November 17, 2009 at 8:05 PM  

levi
αυτα τα νομισματα μας εφαγαν


fresco
το ξερω αλλα ισως ειναι καλυτερα ετσι

November 20, 2009 at 4:23 PM  

αθανασια
τα δικα σου μπλεξιματα ειναι πιο περιπλοκα απο τα δικα μου, ετσι δεν ειναι?


τακη καλε μου
μην μπερδευεσαι. Ειναι καθαρα στο χερι μου. Αυτος δεν ειχε καν την επιλογη, εγω αποφασισα οτι τον θελω και θελω να τον εχω, πολυ πριν αυτος νομιζει οτι μ΄εριξε.

November 20, 2009 at 4:26 PM  

Post a Comment

<< Home