Osela In Life

Wednesday, May 16, 2007

blogo- παιχνίδια

Μετά από πρόσκληση του Shades

(1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι..

Το αίσθημα ότι έχω αυτό που θέλω και ακόμα κι αν καταρρεύσει ο κόσμος την επόμενη στιγμή, εμένα δεν με νοιάζει

(2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί..

Η αιώνια αισιοδοξία μου, ότι με περιμένει μια καλή μέρα.

(3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια..

Είμαι χαζοχαρούμενη

(4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι..

Η προσαρμοστικότητα αλλά και η αισιοδοξία μου

(5) Το βασικό ελάττωμά σας..

Εκτός από το ότι είμαι σνομπ, έχω φοβερό ταλέντο στο να κάνω τους άλλους να νιώθουν άσχημα

(6) Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια..

Σ’ αυτά των ανθρώπων που αγαπώ

(7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο..

Δεν έχω τέτοια ζόρια

(8) Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα..

Η Λάρα Κροφτ?

(9) Το αγαπημένο σας ταξίδι..

Ελπίζω το επόμενο (ΝΥ)

(10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς..

Adorno, Coehlo, Brecht

(11) Ποιαν αρετή εκτιμάτε σε έναν άντρα;

Την αποφασιστικότητα, την τόλμη και το θάρρος

(12) … και σε μια γυναίκα;

Να είναι λογική

(13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Δε νομίζω πως έχω, ο Strauss ίσως…

(14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους..

Μπορεί να είναι διαφορετικό κάθε φορά

(15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε..

2 που διάβασα στην εφηβεία: Οι χαρταετοί της νύχτας, Η Αλίκη στη χώρα του LCD

(16) Η ταινία που σας σημάδεψε..

Νομίζω το «Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο»

(17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος..

Η φίλη μου η Ε.

(18) Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας..

Ότι έχω ανθρώπους που μ’ αγαπάνε, ίσως και περισσότερο απ’ όσο μου αξίζει.

(19) Το αγαπημένο σας χρώμα..

Μαύρο

(20) Το αγαπημένο σας ποτό..

Absolut

(21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που δεν φίλησα τον Γ.

(22) Τι απεχθάνεσθε περισσότερο από όλα;

Την υποκρισία

(23) Όταν δεν γράφετε ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία..

Συνήθως είμαι έξω με φίλους ή βλέπω θρίλερ

(24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας..

Να πεθάνει κπς που αγαπώ

(25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα..

Σε καμία

(26) Ποιο είναι το μόττο σας;

My way or no way (πλάκα κάνω)

(27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Ελεύθερη ή μήπως να πω απελευθερωμένη?

(28) Εάν συναντούσατε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

1 ερώτηση, αλλά δεν τη λέω!!!

(29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτόν τον καιρό;

Σε αυτήν που βρίσκομαι συνήθως: Άγχος- προβλήματα μηδέν!

posted by osela at 23:10

2 Comments:

Εγώ λέω να σταθώ στην 5 απάντηση.. εγώ νοιώθω ευχάριστα εδώ είτε είσαι σνομπαρία είτε όχι.. πήξαμε στους καλούς..

May 19, 2007 at 12:34 PM  

shades

χαίρομαι που αισθάνεσαι έτσι.

May 19, 2007 at 8:16 PM  

Post a Comment

<< Home