Osela In Life

Sunday, May 13, 2007

Όχι άλλο Κάρβουνο (2)

Παρακολουθώντας τον σημερινό διαγωνισμό της Γιουροβίζιον
ένας ευρωπαίος θα έβγαζε τα εξής συμπεράσματα για την Ελλάδα:

  1. Το όνομα Σαρμπέλ, είναι ένα ελληνικό, κλασικό, ανδρικό όνομα
  2. Οι Έλληνες έχουν σαν παραδοσιακό χορό το τσιφτετέλι
  3. Μα γιατί μαλώνουν με τους Τούρκους, αφού τελικά
  4. (όπως φαίνεται από τα σχεδόν ίδια τραγούδια τους), δεν διαφέρουν οι πολιτισμοί τους???
  5. Μάλλον μαλώνουν για το ποιος έκλεψε το τσιφτετέλι από τον άλλον

posted by osela at 03:48

6 Comments:

ετσι... τυπικη σωγιερ... φερνεις την ανακατοσουρα...



(σποντα ειναι για να μου πεις τι συμπερασμα βγαζεις απο τα 3 αποτελεσματα που εβγαλα απο 3 διαφορετικα τεστ).

May 13, 2007 at 5:48 AM  

Το αυθεντικο κιτς - Γουατερς, Ντιβαιν, Ρας Μεγιερ κατι αναλαμπες του Γουορχολ- εχει πολυ ενδιαφερον
Με το ιμιτασιον δεν ειναι να ασχολεισαι
Το τσιφτετελι μου αρεσει, το σωστο οχι το φλωρε.(να το βλεπω εννοειται)

May 13, 2007 at 11:42 AM  

wrath

εμένα μ' αρέσει να το χορεύω (είναι δυνατόν να βλέπεις χωρίς να συμμετέχεις?)



man

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με τιμούν σαν Σώγιερ που είμαι. Για τον κοντό τον Ιρλανδό σε κόβω. Ο Χάρλι μου φαίνεται επιφανειακός, ο Μπρούνο ανώμαλος και κολλημένος. Άσε που πέθανε κιόλας.

May 14, 2007 at 11:20 PM  

ποιος μπρουνο; τζακ, χαρλι και boone.... για τσαρλι με κοβεις; πρεζακι;;; οκ ρε...

να 'σαι καλα.

May 15, 2007 at 3:26 AM  

man

εντάξει, πρεζάκι ήταν, δεν ήταν και καμπούρης- πώς κάνεις έτσι?
Εγώ νομίζω ότι είναι πολύ ψυχούλα ελαφρώς παρεξηγημένος. Και σιγά το πρεζάκι, αφού το κοψε. Άρα είναι και δυνατός.

May 16, 2007 at 10:42 PM  

χαχαχαχα... ωραια μου το σερβιρες... ειμαι δυνατος λοιπον.

σε ευχαριστω.

May 17, 2007 at 5:19 AM  

Post a Comment

<< Home