Osela In Life

Saturday, May 19, 2007

Όποιος Νύχτα Περπατεί...


Κερασμένα από τα παιδιά από εκεί
Χθες βγήκα με την φίλη μου την Ε, και καταλήξαμε στο σύνηθες μπαρ για ποτό.
Εκεί που καθόμαστε και χαζολογούμε, τσουπ, μας φέρνει ο μπάρμαν από ένα ποτό, «κερασμένο από τα παιδιά εκεί». Κάναμε μια προσπάθεια να εντοπίσουμε «τα παιδιά από εκεί», αλλά μάταια. Είχε πολύ κόσμο, ήταν και σκοτεινά, δεν είδαμε και κανέναν να μας κάνει νεύμα, τι να κάναμε? Είπαμε ένα «τέλος πάντων» και συνεχίσαμε με τα καινούρια μας ποτά. Σε μισή ώρα, να πάλι ο μπάρμαν. Άλλη μια γύρα από τα παιδιά εκεί. Εγώ δεν είχα πιει ούτε το μισό ποτό μου, η Ε. το ίδιο. «Καλά δεν βλέπουν ότι δεν προλαβαίνουμε να τα πιούμε και στέλνουν κι άλλα?» Το ρίξαμε στην βλακεία με την Ε, αρχίσαμε να γελάμε και ξεχάστηκε το θέμα.

Τα παιδιά από εκεί
Δεν θυμάμαι τι ακριβώς της έλεγα εκείνη την ώρα, μάλλον κτ για αυτούς που καθόντουσαν απέναντί μας, ο ένας άρεσε πολύ στην Ε. Δεν τον είδαμε να έρχεται. Δεν ξέρω πόση ώρα ήταν εκεί, για κπ δευτερόλεπτα είχαμε σκύψει τα κεφάλια μας με την Ε και προσπαθούσαμε ν’ ανάψουμε ένα τσιγάρο. Πάντως την ώρα που σηκώσαμε τα κεφάλια μας ήταν μπροστά μας. Ή μάλλον, πάνω μας. Πάνω από 1.90, 120 κιλά τουλάχιστον, γύρω στα 52-55. Τεράστιος. Σαν ντουλάπα με κεφάλι. Το βλέμμα του ήταν χυδαίο. Είπε κτ που έμοιαζε με «15,20,25,30» και μετά γέλασε. Φαινόταν πολύ μεθυσμένος. Δεν μπορούσε να μιλήσει καλά καλά. Η Ε. του είπε ότι δεν άκουσε κι αυτός επανέλαβε. «Τα ποτά ήταν από αυτόν και τον φίλο του και μας καλούν στην παρέα τους» μου είπε η Ε. και ορκίστηκα στον εαυτό μου ότι δεν θα ξαναπάω σε σκοτεινό μαγαζί. Όχι χωρίς φακό, τουλάχιστον. Τον κοίταξα μ’ ένα βλέμμα που θα πάγωνε και την κόλαση και του είπα «Αργότερα ίσως», που φυσικά σήμαινε «ποτέ». Σε λίγο ήρθε ο φίλος του.Νορμάλ φαινόταν. 40 ίσως. «Κορίτσια δεν θέλαμε να σας προσβάλλουμε, είμαστε στελέχη πολυεθνικής και ήρθαμε για ένα σεμινάριο.» Του είπα ότι δεν μας πρόσβαλλε, απλώς ο φίλος του με φόβισε λίγο και μου είπε «μάλλον εσύ τον φόβισες περισσότερο με το βλέμμα σου» (Ένιωσα να με διαπερνάει το δικό του βλέμμα και να προσπαθεί να μου πει «είμαι πιο έξυπνος από σένα»). Η Ε. διαισθάνθηκε την ένταση και του έπιασε κουβέντα για 5- 10 λεπτά, καθώς ήταν φανερό ότι αν έτρωγε κπς ξύλο, θα ήμασταν εμείς και όχι αυτοί.
Ηθικό Δίδαγμα
Δεν μετάνιωσα που δέχτηκα κέρασμα από κπν που δεν ήξερα. Δεν θεωρώ ότι η αποδοχή ενός ποτού σημαίνει κρεβάτι, κουβεντούλα ή οτιδήποτε άλλο. Δεν είναι δέσμευση σε καμία περίπτωση. Κι άλλες φορές μας έχουν κεράσει και δεν ήρθαν καν να μας μιλήσουν. Ή κάναμε ένα γεια μας και τέλος. Ή έτυχε να είναι κπς από κπ δουλειά δική μου ή της Ε. και να μην τον θυμόμασταν. Και για να τελειώνω μ’ αυτό το θέμα, δεν είμαι από τους ανθρ, που ποινικοποιούν το παιχνίδι ή το φλερτ.
Δεν μ’ αρέσει να έρχομαι σε δύσκολη θέση, ούτε να φέρνω τους άλλους. Και ειλικρινά δεν είμαι ψώνιο. Αλλά τι να πω σε κπν που μου ρίχνει 25-30 χρόνια, είναι τύφλα και με κοιτάει και χυδαία? Γιατί να τον πάρω στα σοβαρά? Αυτός στα σοβαρά μας πήρε?
posted by osela at 21:05

5 Comments:

αγαπητή osela μεγάλο το θέμα που έθιξες και σηκώνει πολλή κουβέντα. Εν πολλοίς συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου, αλλά οι δικές μου παραστάσεις από το θέμα του "πεσίματος" σε ένα club είναι ποικίλες. Και εξηγούμαι.

Κατ΄ αρχάς εννοείται πως ένα κέρασμα δεν σημαίνει τίποτα. Όποιος το πιστεύει αυτό, είναι ηλίθιο μπακούρι. Από την άλλη όμως θα σου πω πως υπάρχει και μία μερίδα αντρών που κάνει διακριτικότατα φλερτ, χωρίς πίεση, χαλαρά, η τύπισσα απαντά μια χαρά και όταν έρθει η ώρα να ζητήσει ο άντρας τηλ. τότε τρώει "πόρτα", λες και ζήτησε να την πηδήξει. Έλεος. Δεν μιλάω για ευγενική άρνηση, μιλάω για άδειασμα. Κάτι τέτοια έχουν λοιπόν φίλη osela κάτιάντρες σαν αυτούς που είδες χθες στο μυαλό τους και συμπεριφέρονται κατ΄ αύτόν τον τρόπο σε κοπέλες..

May 19, 2007 at 10:04 PM  

θα διαφωνησω με τον γνωστο αγνωστο.

να το θεσω απο τη δικη μου πλευρα για να γινω πιο κατανοητος. το οτι θα φλερταρω με μια κοπελα σε ενα μπαρ δεν σημαινει οτι θα θελω να την ξαναδω (να της δωσω το τηλ. μου κλπ)... μπορει εκεινη την στιγμη να εχω στο νου μου απλα το παιχνιδι, το φλερτ. αλλωστε ολοι/ες εχουμε αναγκη την επιβεβαιωση... με αυτη τη λογικη ακομα και αν εδινα το τηλ. δεν σημαινει οτι θα ηθελα να τη δω. ενα αθωο παιχνιδι δεν ειναι υποχρεωτικο να καταληξει και καπου αλλου. το ιδιο ισχυει οταν ειμαι εγω το θηραμα, αντι για τον κυνηγο (αν και επιλεγω να μην συμπεριφερομαι βαση αυτων των κλισε).

μου εκανε εντυπωση το οτι ο τυπος ανεφερε το επαγγελμα του. σαν να ηθελε να σας ψαρωσει... "ειμαι ο ταδε, εχω και κοτερο. παμε μια βολτα;"... επισης οταν μια κοπελα βλεπει εναν τυπο τυφλα στο μεθυσι και στις διαστασεις που περιγραφει η osela λογικο ειναι να φοβαται... ποσοι αντρες θα νοιωσουν ανετα με ενα παρομοιο θεαμα σε γυναικα;

προσωπικα θεωρω οτι στο μυαλο τους ειχαν το 'πηδημα'... ισως και να κανω λαθος. αλλα μου φερνει για στερεοτυπικη συμπεριφορα αγελης 50αρηδων που κυνηγουν πιπινια...

May 19, 2007 at 11:41 PM  

ga
1. Συγχαρητήρια, εύχομαι τα καλύτερα
2. Όντως είναι ένα θέμα με πολλές διαστάσεις, γιατί είναι τουλάχιστον "κουφό" να σου μιλάει η άλλη μια χαρά κι εκεί που νομίζεις ότι κτ γίνεται να τρως πόρτα. Αλλά κι ο άλλος πρέπει να καταλαβαίνει λίγο αν του απαντάει μόνο και μόνο από ευγένεια, ή όντως δείχει ενδιαφέρον. Πολλές φορές΄βλέπουμε αυτό που θέλουμε να δούμε με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε θιγμένοι όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με την πραγματικότητα.

man
οκ το φλερτ και το παιχνίδι, αλλά το να δώσεις τηλ, μου φαίνεται δέσμευση. Τα δικά μου κριτήρια είναι ότι αν δώσεις τηλ σημαίνει ότι θέλεις να τον ξαναδείς. Η επιβεβαίωση έρχεται απ' όλα τα προηγούμενα, από το κοίταγμα, την κουβέντα κλπ. Για μένα το τηλ είναι κτ παραπάνω από επιβεβαίωση.
Συμφωνώ για την προβολή του επαγγέλματος, αν δεν ήταν σαν ντουλάπα και τύφλα, θα του απαντούσα "χεστήκαμε" ή "δε θυμάμαι να σε ρώτησα". Συμφωνώ μαζί σου και στο τελευταίο σχόλιο.

May 20, 2007 at 2:25 PM  

Λοιπόν την επόμενη φορά να κρατάς φακό.. όταν ο κούκλος που σου στείλει ποτό και ραβασάκι μαζί και σε δει να χαμογελάς και αργότερα απ' το βλέμμα σου πάρει το θάρρος να σε πλησιάσει μην αναρωτηθείς ποιός είναι????
Θα ξέρεις...
..και αυτή τη φορά θα έρθει χωρίς το Τάκη..

May 20, 2007 at 11:16 PM  

shades

χωρίς τον Τάκηηηηηηη? Μιλάς σοβαρά?

May 21, 2007 at 7:01 PM  

Post a Comment

<< Home